February 23, 2013

Max Factor Colour Elixir Lipstick // Ruj Sunbronze

Ben rujda nude tonları, özellikle nude pembeleri tercih eden biriyim. Ağzım yüzüme küçük, koyu renkler daha da küçük gösteriyor. Kırmızıları, kahve rengileri ve çok parıltılı rujları pek tercih etmem. Bu rujsa tercih etmediğim her şeyin bir araya gelmiş hali. Nedendir bilmiyorum ama yine de bu rujdan hoşlandım. Sunbronze koyu tonlu parıltılı bir mercan. Sanıyorum ki alttonlarında kahverengi var. Benim tercihlerime göre gerçekten koyu bir renk ama ben evden çıkmadan bir peçeteyi öperek fazla gelen ruju dudağımdan siliyorum ve güzel bir sonuç çıkıyor ortaya. "Elixir" denmesinin sebebi, uzun ve düzenli kullanımda dudakları pürüzsüzleştirdiği iddiası. Böyle bir rengi düzenli olarak kullan(a)mayacağım için bu konuda yorum yapamıyor ve sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.

When it comes to lipstick, I prefer nude tones, especially pink ones. I have a small mouth and darker colors make my mouth look even smaller. I don't really like reds, browns or very shimmery lipsticks. This lipstick is the combination of what I don't really like. But for some reason, I liked it. Sunbronze is a dark coral with shimmers. I think its undertone is brown. It is indeed dark for my preferences but I kiss a handkerchief and get the excess product off of my lips before I go out.Why it is called "elixir" is that it is supposedly smoothen your lips when used regularly. I cannot use such a color regularly, so I cannot comment on that.






No comments:

Post a Comment